עוטף עזה: המפכ"ל ירד לשטח ובירך את הלוחמים | צפו

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on עוטף עזה: המפכ"ל ירד לשטח ובירך את הלוחמים | צפו

המפכ"ל יעקב שבתאי ביקר היום בעיר שדרות שם קיבל סקירה על עבודות כוחות המשטרה ומשמר הגבול בשטח המחוז הדרומי ממפקד המחוז ניצב אמיר כהן שמפקד על הכוחות בגזרה הדרומית ונמצא יחד איתם מאז החלה הלחימה ביישובי עוטף עזה. המפכ״ל שוחח עם מפקדים שוטרים ולוחמי משמר הגבול הפועלים בגזרה הדרומית ושיבח אותם על פעילותם

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ביקר היום בעיר שדרות שם קיבל סקירה על עבודות כוחות המשטרה ומשמר הגבול בשטח המחוז הדרומי ממפקד המחוז ניצב אמיר כהן שמפקד על הכוחות בגזרה הדרומית ונמצא יחד איתם מאז החלה הלחימה ביישובי עוטף עזה.

המפכ״ל שוחח עם מפקדים שוטרים ולוחמי משמר הגבול הפועלים בגזרה הדרומית ושיבח אותם על פעילותם בחתירה למגע בהתקלויות רבות מול חוליות המחבלים שחדרו לשטח ישראל לצד מתן מענה משטרתי רצוף לתושבי הדרום ובדגש לתושבי עוטף עזה שדרות נתיבות ואופקים.

המפכ״ל שיבח את ניצב כהן על הפיקוד והובלת הכוחות הפועלים תחתיו במחוז הדרומי. המפכ״ל ציין כי מאז שהחלה הלחימה חילצו שוטרים ולוחמי משמר הגבול בני ערובה ותושבים נצורים לצד מענה מהיר רגיש ומקצועי לכל צרכי האוכלוסיה שנמצאת בסביבת לחימה.

בזמן ביקורו של המפכ״ל נשמעו מספר אזעקות בעיר ונרשמו יירוטים. המפכ״ל פגש גם מפקדים מצה״ל הפועלים בשדרות ושמע מהם סקירה על פעילותם בעיר.



1 תגובות

מיין תגובות